Sunday, May 11, 2014

Pertama kali dalam hidup..


بسم الله الرحمن الرحيم

ِ
Assalamualaikum w.b.t...

 
      Saya bukanlah penulis cerpen, apatah lagi buku, jauh sekali penulis novel. Yes jauh sekali! Rasenye seumur hidup ini pertama kalinya saya meluah perasaan di blog. Jangan cakap blog, diari pon saya tak pernah ada wak (^-^) Nak tau kenapa? Sebenarnya tujuan asal dan sebab utama saya membuat blog ni disebabkan 'ASSIGNMENT', nak tau subjek hape? haaa.. subjek Kemahiran Asas Kaunseling! Dengar macam lawak kan, tapi tula hakikatnya. hihi Mula-mula, dengar je datin (lecterur saya lah) suruh buat blog, saya rasa macam nak jerit sekuat hati! Tapi behave laa, dalam dewan kuliah pulak tuu kannn. Dari hari ke hari saya tangguhkan dahulu fikir pasal blog nie, akhirnya saya terpaksa juga menulis, mencoret, meluah, membebel disini. Tetapi apa pun saya tetap berterima kasih kepada beliau kerana memberi tugasan ini dan saya kira ia adalah pengalaman baru yang perlu dimanfaatkan. Khas keranamu lecturer,  Datin Sapora bt Sipon. Sekian..









No comments:

Post a Comment